Menu
- Dle cíle
- Velkoobchod
- Doplňky stravy
- Vitamíny
- Proteiny
Gainery
- Potraviny
- Kosmetika
- Zdravá voda
Pokročilá filtrace
Náhradní součásti
Sleva na balíček
Zákaznická linka: +420 734 400 730
Společnost Mercola byla založena v roce1997 a stále patří k jedněm z předních přírodních stránek o zdraví – a je jednou z 10 vrcholných stránek o zdraví – na světě. To spojuje vášeň pro zdraví a technologie Dr. Josepha Mercoly, který je vyzbrojen více než 20 lety klinických zkušeností.
Mercola.com má více než jeden milion předplatitelů svého zpravodaje, včetně desítek tisíc zdravotnických profesionálů. Číslo roste v průměru o 1000 předplatitelů za den a webové stránky má účastník v každé zemi na světě.
Mercola.com nabízí ZDARMA originální informace o zdraví založené na odbornosti vedoucích pracovníků v oboru zdravotnictví jako je výživa, cvičení, zdraví a zvládání stresu. Informace na těchto stránkách jsou k dispozici zdarma bez firemních a jiných vnějších vlivů.
Tyto stránky přijímají 20-30 milionů zobrazení každý měsíc.
Mercola.com nabízí širokou škálu výrobků pro spotřebitele, kteří hledají důvěryhodné a vysoce kvalitní výrobky, které osobně vytvořil Dr. Mercola.
Všechny produkty značky Mercola procházejí intenzivním výzkumem a výběrovým procesem pod dohledem Dr. Mercoly. Každý výrobek je v souladu s přísnými výrobními postupy, které zajišťují jejich bezpečnost a účinnost.
Významná část prostředků z prodeje produktů Mercola jde na:
• udržování a zlepšování Mercola.com
• výrobu našeho bezplatného denního zpravodaje
• financování našich kauz
• podporu našich partnerských organizací
Tyto naše zájmy ovlivňují naše prodeje, protože prodáváme pouze kvalitní produkty, které jsou v souladu s normami Dr. Mercola a prošly všemi jeho požadavky.
Přísná kontrola kvality použitých surovin pro výrobu potravinových doplňků:
Problémy a jejich příčiny
Dr. Mercola pevně věří, že současné zdravotní paradigma je zásadně chybné. Konvenční zdravotní doporučení, jako je používání léků bez rozdílu, pouze zatěžují zdraví lidí. Dr. Mercola věří, že přírodní a jednoduché strategie mohou nemoci zabránit či ji dokonce zvrátit.
My v Mercola.com informujeme a vzděláváme lidi o pastech konvenční medicíny a ziskem řízeného průmyslu. Naším cílem je zvýšit povědomí o zdravotních problémech, které jsou silně podporovány konvenčním zdravotním paradigmatem nebo velkými podniky, jako například:
Jen v roce 2013 se odhaduje, že Američané utratí více než 280 miliard dolarů za léky na předpis. Léky na předpis a vydané na přepážce pro "léčení" nemoci jsou nyní nejčastější příčinou úmrtí ve Spojených státech a způsobují více úmrtí než automobilové nehody. Lidé by si měli být vědomi škodlivých vedlejších účinků a často zbytečných léků a léčebných postupů, a měli by snažit najít bezpečnější přírodní alternativy.
Američané tráví na jednoho obyvatele dvakrát tolik času zdravotní péčí než kterákoli jiná země na světě, ale z průmyslových zemí zaujímají jedno z posledních míst, pokud jde o kvalitu péče. Vysoké předražení, nemocniční fakturační podvody a náklady za zbytečné testy a procedury jsou hlavními důvody, proč Američané utratí každý rok za zdravotní péči 750 bilionů dolarů. Ve skutečnosti 60% všech osobních bankrotů ve Spojených státech souvisí se zdravotní péčí. A nejen, že dostáváme horší lékařskou péči, vyskytuje se každý den i více než 40.000 škodlivých a / nebo smrtelných lékařských chyb.
Dr. Mercola byl největším osobním přispěvatelem iniciativy „Proposition 37“ v Kalifornii, která vyžadovala označování geneticky modifikovaných potravin. Více než 90% amerických plodin je nyní geneticky modifikovaných a patentovaných společnostmi jako jsou Monsanto a DuPont. Věříme, že spotřebitelé mají právo vědět, zda jejich potraviny byly geneticky upraveny.
Jsme zastánci stomatologie bez rtuti, neboť rtuť, primární složka používaná v zubních plombách jako tzv. "stříbrná výplň," je silný neurotoxin, který způsobuje psychické, neurologické, imunologické a endokrinní poškození. Spolu s neziskovou a vzdělávací skupinou „Spotřebitelé pro volbu zubní péče“ (CDC) bylo naše úsilí o zvýšení povědomí o nebezpečích dentální rtuti nápomocné v nadcházející globální fázi snižování jejího používání.
Federální, státní i soukromé kampaně se předhánějí v nucení do očkování pracovníků a studentů. Věříme, že všichni lidé mají právo na dobrovolný informovaný souhlas, pokud jde o očkování.
Jsme odhodláni šířit zprávy a podpůrné kampaně, které podporují tyto zdravotní problémy. Snažíme se prezentovat pravdu, jak podporovanou skutečností, údaji, statistikami, tak referencemi jiných zdravotních odborníků a organizací.
Rovněž neustále povzbuzujeme lidi, aby zkoušeli bezpečnější přírodní techniky, které jim pomohou získat kontrolu nad svým zdraví.
Partneři Mercola.com, zdravotní a výzkumné organizace si kladou za cíl vzdělávat veřejnost o důležitosti zdraví, bezpečnosti potravin a problematiky informovaného souhlasu. Všechny partnerské organizace mají bohatou historii v oblasti advokacie a aktivní kampaně za změnu a lepší přístup k informacím o zdraví. S pomocí těchto neziskových institucí jsme schopni poskytovat našim zákazníkům včasné, relevantní a přesné aktuální informace týkající se zdraví.
Dr. Mercola pomáhá těmto organizacím následujícím způsobem:
Spolupráce s těmito institucemi vedla ke vzniku neziskové koalice „Svobody zdraví“ (Health Liberty), která si klade za cíl chránit svobodu každého Američana, aby se mohl dobrovolně rozhodovat ve věcech svých zdravotních možností. Svoboda zdraví je tvořena následujícími organizacemi:
Dr. Mercola dotuje kampaně, které jsou v souladu s jeho zdravotními cíli. Mercola.com je také v čele a podporuje akce na získávání finančních prostředků partnerských organizací, aby mohly pokračovat ve své misi s cílem zlepšit zdraví lidí.
Komunita je hrdá na to, že se účastní úspěšných kampaní na získávání finančních prostředků:
Byli jsme velmi aktivní v kampani týkající se státních zákonů na povinné označování GMO, které budou požadovat, aby všechny potraviny s přísadou GMO byly řádně označeny.
Spolu s širokou koalicí zemědělců, zdravotních skupin a výrobců organických potravin jsme pomohli získat více než milion dolarů pro kampaň na podporu Kalifornské volební iniciativy 2012 (kampaň za právo vědět o GMO) "Money Bomb on Monsanto". Jsme také v čele kampaně lidové iniciativy 522 (I-522) za stát Washington, neboli "Právo lidí znát zákon o geneticky modifikovaných potravinách," („The People’s Right to Know Genetically Engineered Food Act“) naléhající na naše čtenáře přispět k této věci. Dary, které dostáváme z těchto prostředků, nám pomáhají financovat reklamu a podporu státních kampaní na označování GMO a jejich obranu proti biotechnologickým žalobám.
Jsme přísnými zastánci důležitosti zajistit bezpečný a informovaný výběr vakcíny, a jeden způsob, jak pomoci propagovat tuto věc je přispívat na kampaně NVIC (Národní informační centrum vakcinace).
Mercola.com sponzoroval jejich vícestátní anti-očkovací billboardovou kampaň, která zahrnovala umístění vzdělávací reklamy o vakcinaci v několika městech včetně Chicaga, Phoenix, Tucson, Portland, Olympia, a Austin a získala více než 10 milionů lidí.
Doporučujeme lidem, aby podporovali a podíleli se na akci projektu D, což je nezávislá průkopnická studie, která si klade za cíl řešit epidemii nedostatku vitaminu D, a je v současné době nejširším výzkumem o vitaminu D. Díky akčnímu projektu D získají zastánci studie více finančních prostředků, aby mohli provádět rozsáhlejší výzkum o výhodách vitaminu D pro lidské zdraví.
Mercola.com prodává a dodává testovací sady vitaminu D potřebné pro tyto průkopnické studie. Nechceme vybírat zisky za tyto sady, proto je prodáváme za stejnou cenu, jako je kupujeme.
Společně s partnerskými organizacemi slavíme Týdny povědomí, které se zaměřují na zvýšení povědomí o zdravotních problémech, jako je například rtuť v zubním lékařství a výskyt fluoridu v pitné vodě. Během těchto akcí vydáváme na Mercola.com zvláštní články a informativní videa o vrcholných tématech, vzbuzující zájem a zvýšení příspěvků pro neziskové organizace.
Část tržeb z produktů Mercola během Týdne povědomí je také věnována naší partnerské organizaci.
Team Mercola sponzoruje vybrané studenty středních škol z křesťanské akademie Good News Ifugao (GNCAI) na Filipínách. GNCAI byla založena v roce 1996 a je jedinou křesťanskou školou v Ifugau, venkovské provincii v administrativní oblasti (SAR) hornatých Cordiller. Naši studenti jsou stále na vrcholu své třídy.
Tým Mercola ve spolupráci s neziskovou organizací Gawad Kalinga nedávno pomáhal budovat domovy pro chudé rodiny s dětmi. Gawad Kalinga si klade za cíl ukončit chudobu pěti milionů filipínských rodin do roku 2024 a pracuje nyní v téměř 2000 obcí nejen na Filipínách, ale také v jiných rozvojových zemích, jako je Indonésie, Kambodža a Papua Nová Guinea.
Tým Mercola vedl osvětový program pro děti z nadace Kythe Foundation, neziskové organizace, která poskytuje podporu dětských pacientů a jejich rodin. Kromě pomoci dětem vyrovnat se s nemocničním uvězněním nadace Kythe také hledá sponzory pro dětské pacienty ve své péči.
Mercola.com se pyšní označením důvěryhodný zdroj spolehlivých a přesných informací z oblasti zdraví. Náš vliv se rozšířil nejen ve Spojených státech, ale i v jiných zemích – slouží milionům návštěvníků každý měsíc.
Produkty Mercola jsou dnes také široce uznávané, jsme známí jako přední poskytovatelé vysoce kvalitních potravinových doplňků a jiných wellness výrobků. Obsloužili jsme statisíce spokojených zákazníků a mnoho jich objednává naše produkty pravidelně.
Obhajování názorů, které jsme podpořili, zaujaly mnoho jednotlivců, a vyzvaly je, aby přijaly opatření a byli ostražití v rozhodování o svém zdraví. Mnoho kampaní, které jsme podpořili, také sklidily příznivé výsledky v nejlepším zájmu veřejného zdraví a uvědomění.
Úzce jsme spolupracovali s organizacemi bojujícími proti rtuti, jako jsou Spotřebitelé pro volbu zubní péče a Projekt rtuťová policie, aby byla vytvořena globální smlouva o užívání rtuti, která by tento škodlivý toxin ze stomatologie vyloučila.
I přes odpor mocných zdravotnických agentur, včetně American Dental Association (ADA), Světové zdravotnické organizace (WHO) a Centra pro kontrolu a prevenci nemocí (CDC), jsme byli schopni dosáhnout dohody o celosvětovém snížení užívání rtuti. Mnoho zemí jako je Norsko, Švédsko, Dánsko, Rusko a Japonsko nyní snižuje nebo zcela eliminuje rtuť z jejich zubní praxe – a mnozí budou následovat.
Povzbuzeni našimi zprávami o nebezpečí fluoridu (ve spolupráci s organizací Action Network fluorid), mnohé obce se nyní ozývají se svým právem na vodu bez fluoridu.
Například obyvatelé Portlandu ve státě Oregon se spojili k obraně budoucnosti jejich zásobování vodou, které bylo jejich městskou radou určeno pro fluoridaci. Městská voda pochází z povodí Bull Run, 102 čtverečních mil chráněného povodí, které je tak nedotčené a čisté, že mu byla dokonce udělena zvláštní výjimka z nutnosti vybudovat úpravnu vody.
Fluoridace Portlandské pitné vody nejen potenciálně způsobí chemické znečištění životního prostředí a zvýší v Portlandu riziko zubní fluorózy a dalších zdravotních problémů, ale také zvýší obyvatelům měsíční účty za vodu, neboť přidání této průmyslové odpadní chemikálie stojí miliony dolarů.
21. května 2013 obyvatelé vedeni koalicí Čistá voda Portlandu (CWP), hlasovali proti fluoridaci vody a porazili zastánce fluoridace 61% ke 39% - vítězství, které bude chránit nejen nedotčené pzvodí Portlandu, ale bude také chránit občany před nebezpečím fluoridace.
Škodlivé účinky geneticky modifikovaných organismů v našich potravinách na naše zdraví a životní prostředí zurgovaly aktivisty biopotravin a zdraví a vědců v Kalifornii a podporováni spotřebiteli a zemědělci z celé země, postavili se proti společnosti Monsanto a biotechnologickému průmyslu a tlačili na povinné označování GMO přes proces Volební iniciativy občana. Iniciativa s názvem „California Proposition 37“ (zákon o právu vědět o GMO) byla první volební iniciativou, která vyzvala k označování geneticky modifikovaných potravin nebo výrobků obsahujích složky GMO.
Nicméně silné reklamní úsilí kampaně opozice "NE 37" vedla ke ztrátě Proposition 37, byť v úzkém rozpětí. My vnímáme tuto kampaň jako velký úspěch, protože přinesla celosvětovou pozornost geneticky modifikovaným potravinám a jejich vlivu na naše zásobování potravinami.
Náš boj proti GMO pokračuje, naše zaměření jsme posunuli na „Lidovou iniciativu 522 (I-522) státu Washington“ nebo na "Právo lidí znát zákon o geneticky modifikovaných potravinách".
Naše společenská odpovědnost podporuje cenné informace o zdraví - to je poslání, které nikdy nepřestaneme plnit. S vaší pomocí jsme byli schopni pomoci vzdělávat veřejnost a pomáhat vám učinit informované rozhodnutí v oblasti zdraví pro vás a vaše rodiny. Doufáme, že s našimi nepřetržitými službami budete stále motivovaní a převezmete kontrolu nad svým zdravím
Zdroj: www.mercola.org
Individuální strava podle metabolických typů Obsah článku:... celý článek
KUDZU (KUZU) Kudzu můžete objednat na našich stránkách zde Obsah... celý článek
CUKR A JEHO PŘÍRODNÍ ALTERNATIVA Obsah článku Možnosti... celý článek